Saturday, December 29, 2012

Freebies Header Random


Hai .. Blog aku dah tukar baju dah .. Orange , Orange , Orange ..

LOVE ORANGE 

Untuk tahun baru ni aku pilih templete orange sebab macam lembut sikit kan .. sebab aku ni macam jantan sikit .. Keras macam jantan .. Disebabkan ramai sedara mara , adik beradik , sepupu sepapat and dll ramai sgt yang lelaki .. So when aku balik kg aku kawan ngan laki lah kan .. Jantan mase kat kmpg .. Okay now sape nak num phone aku .. Kalau nak mintak ekk .. 
My number phone is just for Girl .. Remember Just For girls..
Okay now .. aku nak bagi  freebies header random yang aku sempat buatkan for korang .. Just 2 Moons And INFINITE ..




*Nak ambik ?? Comment dulu .. Ni handmake tau ..Jangan berat tangan untuk tekan butang Follow .. 


1 comment:

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI